При отриманні товару на складі транспортної компанії, обов'язково перевіряйте збереження упаковки, а також сам товар в присутності співробітника транспортної компанії. При виявленні недостачі Вам необхідно написати заяву в офісі перевізника.
Важливо! Претензії з приводу: недостачі пар в ящиках, не ті розміри, не ті повтори, кілька пар іншої моделі, інша модель приймаються тільки при огляді товару у відділенні транспортної компанії. Якщо Ви забрали товар додому, претензії не приймаються!
У разі виявлення фабричного браку або распаровки в замовленні Ви маєте право повернути або обміняти товар. Якщо Вас не влаштовує запах взуття, це браком не вважається. Питання щодо повернення бракованого товару розглядаються протягом трьох днів з моменту отримання Вами товару в транспортній компанії. Для цього надішліть фото брака на Viber.
Ми не надаємо гарантію на товар в процесі експлуатації. Ношений товар обміну та поверненню не підлягає.
Товар, який Ви не змогли продати або з яких-небудь причин Вам не підійшов, за винятком фабричного браку, обміну та поверненню не підлягає.
Товар без фабричної упаковки поверненню не підлягає!
Якщо в характеристиках товару вказані розміри 40-45, а ви отримали 40-44, або не той розмір повторюється, це не вважається браком. Всі розміри вказані на сайті отримані від виробника але не завжди 100% збігаються з реальними.
Ми завжди беремо Вашу сторону в будь-яких суперечках з постачальником, і намагаємося зробити все для комфортної співпраці.
Якщо:
- Ви виявили брак і повідомили нам в перебігу трьох днів з моменту отримання товару на складі транспортної компанії;
- товар не був у експлуатації;
- збережена фірмова упаковка і товарний вигляд взуття.
То ми зможемо:
- Повернути Вам гроші на карту або відрахувати від суми при наступному замовленні;
- Обміняти на іншу пару, за умови наявності на складі.
Доставка браку оплачується нами.